Mediatiedote: Uusi lastensairaala 2017 –hanke avaa verkkolahjoituspalvelun

Kirjoittanut Vierailija - 30 huhtikuuta, 2014

Paytrail-uusi-lastensairaala

Uusi Lastensairaala 2017 julkaisee äitienpäivän kunniaksi yhdessä Anders Innon, Paytrailin, Bob the Robotin ja Lekka.me:n kanssa verkkolahjoituspalvelun, jossa kuka tahansa voi antaa lahjan, jolla on merkitystä.

Palvelusta voi kuvainnollisesti hankkia lahjaksi osan uutta lastensairaalaa. Lahjoitettavia tuotteita ovat esimerkiksi sementtiä 49,74 eurolla, nauloja 9,95 eurolla, laastia 27,90 eurolla jne. Lahjoitettavia tuotteita lisätään ja monipuolistetaan Uusi Lastensairaala 2017 –hankkeen edetessä. Lahjoitustodistuksen voi joko tulostaa itse tai lähettää lahjan saajalle sähköisesti.

”Nyt julkaistava monipuolinen lahjoituskanava on hieno lisä Uuden Lastensairaalan erilaisiin lahjoituskanaviin. Olen hyvin iloinen siitä, että hanke laajenee ja monipuolistuu tällä tavalla, digitaalisen maailman vaatimusten ja toimintatapojen mukaisesti”, toteaa Uusi Lastensairaala 2017 –tukiyhdistyksen puheenjohtaja Anne Berner.

Tähän asti uudelle lastensairaalalle on kerätty rahaa muun muassa erilaisin kampanjatempauksin, joita kansalaiset ja yritykset ovat järjestäneet. Lisäksi rahaa on voinut lahjoittaa tekstiviestein, digilippaalla, ryhtymällä kuukausilahjoittajaksi sekä yksinkertaisesti tilisiirroilla. Yritykset, yhteisöt ja yksityishenkilöt ovat lahjoittaneet hankkeelle jo yli 23 miljoonaa euroa. Tavoitteena on kerätä 30 miljoonaa euroa.

”Verkko-ostaminen on jo nyt arkipäivää kaikille suomalaisille, joten totta kai sen on oltava mahdollista myös uuden lastensairaalan lahjoituksissa. Olemme Anders Innossa koko toteuttajatiimin kanssa hyvin iloisia siitä, että olemme päässeet tekemään oman osuutemme näissä kansallisesti merkittävissä talkoissa”, Anders Innossa käytännön yhteistyöstä vastannut Carita Mäkinen sanoo.

"Lahjaksi lahjoitus -palvelussa lahjoittaminen on äärimmäisen helppoa. Kuluttaja tai yrityksen edustaja voi valita lahjoitustavan useiden eri maksutapojen joukosta. Lahjoituksen voi tehdä kätevästi Paytrail-tilipalvelua käyttäen, pankkimaksuna, luottokorttimaksuna vaikka bussipysäkillä tai palaverissa. Tämän helpommaksi tätä ei oikein enää voi tehdä”, toteaa Paytrailin Senior Sales Manager Petri Itkonen.

Verkkoliiketoiminnan ja sähköisen kaupankäynnin ammattilainen Anders Inno Oy ja verkkomaksamisen edelläkävijä Paytrail Oyj ovat tehneet jo pitkään yhteistyötä. Yritykset haluavat olla aktiivisesti mahdollistamassa yhteiskunnallisesti merkittävien hankkeiden toteutumista. Erityisen tärkeitä molemmille kasvuyrityksille ovat asiat, jotka liittyvät perheiden ja lasten hyvinvointiin ja jaksamiseen. Tästä syystä yhteistyö Uusi Lastensairaala 2017- hankkeen kanssa tuntui heti ensimmäisistä keskusteluista lähtien luontevalta. Palvelun tekstisuunnittelun on projektille lahjoittanut copywriter Henna Lekka.
Palvelun suunnittelu ja toteutus on on myös lahjoitettu hankkeelle.

Verkkolahjoituspalvelu löytyy osoitteesta http://lahjoita.uls.fi/

Lisätietoja:

Uusi Lastensairaala 2017 / varainhankinta, jäsenasiat Tuula Colliander: tuula.colliander@uusilastensairaala2017.fi
Anders Inno Oy / Sales, Partner Carita Mäkinen: carita.makinen@andersinno.fi
Paytrail Oyj / Marketing Director Suvi Tikkanen: suvi.tikkanen@paytrail.com