Mediatiedote: Paytrail on sijoittunut Deloitte Technology Fast 500 EMEA -listalle

Kirjoittanut Heikki Sivonen - 07 joulukuuta, 2013

Paytrail_Deloitte-Fast-500-EMEA

Paytrail on sijoittunut Deloitte Technology Fast 500 EMEA -listalle sijalle 104. Paytrailin lisäksi listalle pääsi myös 26 muuta suomalaista kasvuyritystä. Paytrailin liikevaihdon kasvuprosentti viimeisen viiden vuoden aikana on 1464 %. Listaus julkistettiin 28.11.2013 Lontoossa.

Ohjelma listaa vuosittain 500 nopeimmin kasvanutta teknologiayritystä, viimeisten viiden vuoden liikevaihdon kasvuun perustuen Euroopassa, Lähi-idässä ja Afrikassa. Ohjelmaan voivat osallistua niin julkisen kuin yksityisen toimialan yritykset, jotka ovat olleet toiminnassa yhtäjaksoisesti vähintään viisi vuotta ja joiden ensimmäisen vertailuvuoden liikevaihto on ollut vähintään 50 000 € ja viidennen vuoden liikevaihto vähintään 800 000 €.

”Suurin kiitos ja kunnia tämän luokan tunnustuksesta kuuluu kaikille asiakkaillemme, kumppaneillemme ja erityisesti henkilöstöllemme, joka on tehnyt kovasti ja kunnianhimoisesti töitä kasvumme eteen, kuvailee Paytrailin perustaja, evankelista Lennu Keinänen. ”On hienoa tulla huomatuksi muiden merkittävien kasvuyritysten joukossa tulevalla markkina-alueellamme”, Keinänen jatkaa.

Paytrailin maksupalvelun kautta kulkee tällä hetkellä noin 4000 yrityksen verkkomaksuliikenne ja yhtiö operoi kauppoja kymmenien miljoonien edestä joka kuukausi. Kesällä julkaistu Paytrail-tilipalvelu tarjoaa verkko-ostajille ennennäkemättömän helpon ja mukavan ostokokemuksen. Yhtiön innovatiivisuus ja kasvukyky on palkittu aiemminkin mm. yhdysvaltalaisen Red Herringin Europe Top 100 palkinnolla. Paytrail sijoittui tänä vuonna myös Suomen Deloitten Technology Fast 50 -ohjelmassa sijalle 9.

Lue myös:

Mediatiedote: Paytrail on Deloitte Technology Fast 50 listauksen #9