Matkaa kanssamme verkkokaupan maailmaan ja tilaa kirjoitukset suoraan inboxiin!
Web-analytiikka tarjoaa sinulle verkkokauppiaana kullanarvoista tietoa siitä, miten kävijät käyttäytyvät verkkokaupassasi. Yksi yleisimmin käytetty web-analytiikan työkalu on Google Analytics. Google...
Verkkopankki on nauttinut pitkään suomalaisten suosituimman maksutavan tittelistä, eikä tuore verkkokaupparaporttimme tuonut tähän muutosta. Verkkopankin takana kärkkyy mobiilimaksutapojen kaltaisia...
Olemme eläneet kaksi vuotta valtavien muutosten keskellä. Poikkeusajat ovat näkyneet verkkokauppojen liikevaihdossa sekä siinä, mitä verkosta ostetaan. Mitä vuosi 2021 sitten tarkoitti suomalaiselle...
Voittava verkkokauppa on osiensa summa. Yksi kokonaisuuteen vaikuttava tekijä on kaupan maksutapavalikoima. Mitä kauppiaan tulee tietää maksutavoista ja mitä maksutapoja omassa kaupassa kannattaa...
Korttitietojen tallentaminen alkaa olla tuttua kuluttajille – jopa niin tuttua, että se nousi esiin tuoreessa Verkkokaupan trendit 2022 -raportissamme.
Parhaillaan käynnissä oleva Black Week nostaa taas suomalaisen verkkokaupan myyntivolyymit vuoden kovimpiin lukemiin. Vieläkö Black Friday pystyy rikkomaan aiempia ennätyksiään? Löytyykö ilmiölle...
Haluatko perustaa menestyvän verkkokaupan? Lue uudistettu maksuton oppaamme!
Kisa verkkokauppa-alan vaikuttajan tittelistä on taas käyty. Uudistuneessa kilpailussa ehdokkaat valitsi tuomaristo ja äänestyksestä vastasi suuri yleisö. Vuoden 2021...
On aika etsiä Vuoden verkkokauppavaikuttaja 2021. Jo viidettä kertaa järjestettävä äänestys on uudistunut ja tuomaristo on nostanut 11 raudankovaa verkkokaupan ammattilaista...
Verkkokauppa Suomessa 2020 -raportissa nousi esille kuluttajakäytöksessä yhä vahvistuvat ympäristöarvot. Verkkokaupan ympäristöystävä-äänestyksen tavoitteena on edistää...