Matkaa kanssamme verkkokaupan maailmaan ja tilaa kirjoitukset suoraan inboxiin!
Toisin kuin muun muassa Facebook ja Instagram, ei somesovellus Tik Tok ole täynnä kaupallista sisältöä. Siksi yritysten kannattaakin hyödyntää sen mahdollisuudet ja olla mukana luomassa uutta.
Arkea helpottavia ruokaratkaisuja tarjoava Feelia Ruokakauppa on kiitänyt koronapandemian myötä huikeaan kasvuun. Mutta miten säilyttää kasvu nyt pandemian helpottaessa? Koronaviruspandemia on...
Tunteet ohjaavat päätöksentekoamme ja käyttäytymistämme – sekä elämässä yleensä että ostopäätöksissä. Tiina Kemppainen, joka tutkii työkseen verkkokaupan asiakaskokemusta ja monikanavaista...
Chat-vaihtoehto verkkokaupan sivuilla on jo muodostunut lähes standardiksi, jota asiakkaat odottavat. Chat-kanavaa verkkokaupassa kannattaakin kokeilla – sen myötä chatin tarve ja hyödyt sekä...
Suuri osa verkkokauppojen kävijöistä saapuu sivustolle sosiaalisen median kautta. Mutta miten myyntiputki tai -polku kannattaa suunnitella? Tämä artikkeli pohjautuu suosittuun Johannes Karjulan...
Koronapandemia on kiihdyttänyt verkkokauppa-asiointia entisestään, ja yhä useampi verkkokauppa-asiakas on iäkkäämpää väkeä, joista osalle verkossa asiointi on täysin uutta. Raporttimme mukaan 51% yli...
Haluatko perustaa menestyvän verkkokaupan? Lue uudistettu maksuton oppaamme!
Kisa verkkokauppa-alan vaikuttajan tittelistä on taas käyty. Uudistuneessa kilpailussa ehdokkaat valitsi tuomaristo ja äänestyksestä vastasi suuri yleisö. Vuoden 2021...
On aika etsiä Vuoden verkkokauppavaikuttaja 2021. Jo viidettä kertaa järjestettävä äänestys on uudistunut ja tuomaristo on nostanut 11 raudankovaa verkkokaupan ammattilaista...
Verkkokauppa Suomessa 2020 -raportissa nousi esille kuluttajakäytöksessä yhä vahvistuvat ympäristöarvot. Verkkokaupan ympäristöystävä-äänestyksen tavoitteena on edistää...