Matkaa kanssamme verkkokaupan maailmaan ja tilaa kirjoitukset suoraan inboxiin!
Web-analytiikka tarjoaa sinulle verkkokauppiaana kullanarvoista tietoa siitä, miten kävijät käyttäytyvät verkkokaupassasi. Yksi yleisimmin käytetty web-analytiikan työkalu on Google Analytics. Google...
Ylivertainen asiakaskokemus on yksi voittavan verkkokaupan kulmakivistä. Asiakaskokemukseen vaikuttaa moni osa-alue, joista toimitusprosessi ei ole vähäpätöisin. Miten asiakaskokemusta voi parantaa...
Verkkokaupan kehittämisessä kannattaa ottaa huomioon myös saavutettavuus. Miksi saavutettavuus on tärkeää ja mitä verkkokauppiaan tulee siitä tietää? Kysyimme vinkkejä Suomen Paralympiakomitean Jarno...
Matematiikka menestyvän verkkokaupan takana on yksinkertaista: mitä helpompaa asiointi on, sitä parempi on myös verkkokaupan konversioprosentti. Mitkä ovat käyttäjäystävällisen ja voittoisan...
Sähköposti voi olla huipputehokas ja edullinen keino verkkokaupan tai -palvelun markkinoinnissa. Miten sähköpostimarkkinoinnissa pääsee alkuun ja miten omaa sähköpostilistaa voi kasvattaa?...
Verkkokaupan volyymit kasvavat huimaa vauhtia paitsi maailmanlaajuisella tasolla, myös Suomessa. Esimerkiksi vuonna 2021 kotimaisen verkkokaupan arvo oli 13,36 miljardia euroa. Mitä verkkokaupan...
Haluatko perustaa menestyvän verkkokaupan? Lue uudistettu maksuton oppaamme!
Kisa verkkokauppa-alan vaikuttajan tittelistä on taas käyty. Uudistuneessa kilpailussa ehdokkaat valitsi tuomaristo ja äänestyksestä vastasi suuri yleisö. Vuoden 2021...
On aika etsiä Vuoden verkkokauppavaikuttaja 2021. Jo viidettä kertaa järjestettävä äänestys on uudistunut ja tuomaristo on nostanut 11 raudankovaa verkkokaupan ammattilaista...
Verkkokauppa Suomessa 2020 -raportissa nousi esille kuluttajakäytöksessä yhä vahvistuvat ympäristöarvot. Verkkokaupan ympäristöystävä-äänestyksen tavoitteena on edistää...