Matkaa kanssamme verkkokaupan maailmaan ja tilaa kirjoitukset suoraan inboxiin!
Digitaalisten asiointikanavien, chatbottien ja tekoälyn hyödyntäminen ovat valtavirtaistuneet viime vuosina. Vaikka niistä on kiistatonta hyötyä verkkokaupan asiakaspalvelun tehostamisessa,...
Harvalla verkkokauppiaalla on pulaa asiakasdatasta, mutta sen analysointi ja hyödyntäminen on toinen tarina. Kysyimme teknologiayritys Aiwon Jani Jokelalta, miten asiakkaan äänen saa kuuluville ja...
Tallennetulla kortilla maksamiseen pohjautuvat ratkaisut yleistyvät jatkuvasti, ja nykyään tallennetulla kortilla voi maksaa esimerkiksi polttoaineen, matkaliput ja lehtitilauksen. Nesteen, PayiQ:n...
Ruoan verkkokauppa kupli vuosia pinnan alla, mutta sai odottaa todellista läpimurtoaan. Käänne nähtiin vuonna 2020, kun koronarajoitukset houkuttelivat kuluttajat verkko-ostamisen pariin – ja nyt...
Ylivertainen asiakaskokemus on yksi voittavan verkkokaupan kulmakivistä. Asiakaskokemukseen vaikuttaa moni osa-alue, joista toimitusprosessi ei ole vähäpätöisin. Miten asiakaskokemusta voi parantaa...
Verkkokaupan ostoskoreista hylätään keskimäärin yli 70 % – joillakin aloilla jopa enemmän. Hyvä asiakaskokemus vaikuttaa merkittävästi ostamisen onnistumiseen. Mistä tekijöistä verkkokaupan...
Haluatko perustaa menestyvän verkkokaupan? Lue uudistettu maksuton oppaamme!
Uutta verkkokauppaa rakentavat tai toimintaansa uudistavat yrittäjät tarvitsevat maksupalvelua ja ovat myyntitiimiimme aktiivisesti yhteyksissä. Heidän kysymyksensä liittyvät...
“Maailma on muuttunut ja se vaikuttaa myös maksamiseen.” Netsin maajohtaja Suvi Ruoppa avasi tämän vuoden NextUP - The Future of Payment -tapahtuman lausahduksella, joka...
Vuoden verkkokauppavaikuttajaksi äänestetty Reetta Noukka vastaa Finnish Design Shopin kaupallisista operaatioista ja organisaation kehittämisestä. Kysyimme voitostaan...