Matkaa kanssamme verkkokaupan maailmaan ja tilaa kirjoitukset suoraan inboxiin!
Keskeneräisiksi jääneet verkkopankkimaksut aiheuttavat harmillisia ongelmatilanteita sekä verkkokaupoille että kuluttajille. Valitettavaksi tämän tilanteen tekee se, että Suomessa edelleen yli 80...
Vähemmän keskittymistä teknologiaan ja tekoälyyn, enemmän fokusta asiakkaaseen. Sitä tarkoittaa karkeasti asiakaskokemuksen disruptio. Se on ehkä tärkein asia, joka itselleni jäi mieleen HubSpotin...
Mitä kaikkea verkkokaupan saralla tapahtuukaan 2020? Tutustu huippuasiantuntijoiden näkemyksiin trendeistä, tee kaupallesi kehityssuunnitelma ja pysy aallon harjalla.
Mikä on verkkokaupan kokonaisuudessa tärkeintä? Selkeä asiakaskokemus. Mikä on maksamisessa tärkeintä? Sujuva asiakaskokemus. Entä mihin kuluttajat toivovat verkkokauppojen panostavan...
On melkeinpä yhdentekevää, mitä yritykset itse kertovat verkossa itsestään ja tuotteistaan. Ihmiset eivät usko siihen – eivät ennen kuin muut, jo ostaneet asiakkaat vahvistavat väitteet.
Kuluttajien käyttäytymisessä videoiden kulutus on Hanna Liimataisen (Siliä) kasvanut merkittävästi. Silti harva verkkokauppias vielä hyödyntää niiden tehoa. Tulevana vuonna verkkokauppiaan on...
Haluatko perustaa menestyvän verkkokaupan? Lue uudistettu maksuton oppaamme!
Kisa verkkokauppa-alan vaikuttajan tittelistä on taas käyty. Uudistuneessa kilpailussa ehdokkaat valitsi tuomaristo ja äänestyksestä vastasi suuri yleisö. Vuoden 2021...
On aika etsiä Vuoden verkkokauppavaikuttaja 2021. Jo viidettä kertaa järjestettävä äänestys on uudistunut ja tuomaristo on nostanut 11 raudankovaa verkkokaupan ammattilaista...
Verkkokauppa Suomessa 2020 -raportissa nousi esille kuluttajakäytöksessä yhä vahvistuvat ympäristöarvot. Verkkokaupan ympäristöystävä-äänestyksen tavoitteena on edistää...