Matkaa kanssamme verkkokaupan maailmaan ja tilaa kirjoitukset suoraan inboxiin!
Vähemmän keskittymistä teknologiaan ja tekoälyyn, enemmän fokusta asiakkaaseen. Sitä tarkoittaa karkeasti asiakaskokemuksen disruptio. Se on ehkä tärkein asia, joka itselleni jäi mieleen HubSpotin...
Mitä kaikkea verkkokaupan saralla tapahtuukaan 2020? Tutustu huippuasiantuntijoiden näkemyksiin trendeistä, tee kaupallesi kehityssuunnitelma ja pysy aallon harjalla.
Mikä on verkkokaupan kokonaisuudessa tärkeintä? Selkeä asiakaskokemus. Mikä on maksamisessa tärkeintä? Sujuva asiakaskokemus. Entä mihin kuluttajat toivovat verkkokauppojen panostavan...
On melkeinpä yhdentekevää, mitä yritykset itse kertovat verkossa itsestään ja tuotteistaan. Ihmiset eivät usko siihen – eivät ennen kuin muut, jo ostaneet asiakkaat vahvistavat väitteet.
Kuluttajien käyttäytymisessä videoiden kulutus on Hanna Liimataisen (Siliä) kasvanut merkittävästi. Silti harva verkkokauppias vielä hyödyntää niiden tehoa. Tulevana vuonna verkkokauppiaan on...
Marraskuun alussa julkistettu Verkkokaupan trendit 2019 -raportti osoittaa, että asiakaskokemuksen merkitys verkkokaupankäynnissä korostuu koko ajan. Tällä tarkoitetaan ennen kaikkea asioiden...
Haluatko perustaa menestyvän verkkokaupan? Lue uudistettu maksuton oppaamme!
“Maailma on muuttunut ja se vaikuttaa myös maksamiseen.” Netsin maajohtaja Suvi Ruoppa avasi tämän vuoden NextUP - The Future of Payment -tapahtuman lausahduksella, joka...
Vuoden verkkokauppavaikuttajaksi äänestetty Reetta Noukka vastaa Finnish Design Shopin kaupallisista operaatioista ja organisaation kehittämisestä. Kysyimme voitostaan...
On tullut aika valita Vuoden verkkokauppavaikuttaja 2022. Kuudetta kertaa järjestettävä äänestys tuo yksitoista todellista verkkokaupan ammattilaista valokeilaan. Kaikki...