Matkaa kanssamme verkkokaupan maailmaan ja tilaa kirjoitukset suoraan inboxiin!
Verkkokaupan ostoskoreista hylätään keskimäärin yli 70 % – joillakin aloilla jopa enemmän. Hyvä asiakaskokemus vaikuttaa merkittävästi ostamisen onnistumiseen. Mistä tekijöistä verkkokaupan...
Tunteet ohjaavat päätöksentekoamme ja käyttäytymistämme – sekä elämässä yleensä että ostopäätöksissä. Tiina Kemppainen, joka tutkii työkseen verkkokaupan asiakaskokemusta ja monikanavaista...
Chat-vaihtoehto verkkokaupan sivuilla on jo muodostunut lähes standardiksi, jota asiakkaat odottavat. Chat-kanavaa verkkokaupassa kannattaakin kokeilla – sen myötä chatin tarve ja hyödyt sekä...
Euroopan kuluttajakeskuksella on erittäin hyödyllinen tarkistuslista, jota kuluttajat voivat käyttää luotettavan verkkokaupan tunnistamiseen. Sama lista on vähintään yhtä hyödylinen...
Vuonna 2020 verkko-ostoksille on päätynyt yhä useampi kuluttaja ja sieltä kautta on ostettu myös paljon uudenlaisia, tyypillisesti kasvokkain hankittavia palveluita. Mutta verkko-ostosten...
”Muutama vuosi sitten löysin nettikaupat, ja se oli minulle silloin aivan uusi ihmemaailma. Eihän minulla ollut mitään kriteereitä millä arvioida kauppojen luotettavuutta, sokeasti tilasin mistä...
Haluatko perustaa menestyvän verkkokaupan? Lue uudistettu maksuton oppaamme!
Kisa verkkokauppa-alan vaikuttajan tittelistä on taas käyty. Uudistuneessa kilpailussa ehdokkaat valitsi tuomaristo ja äänestyksestä vastasi suuri yleisö. Vuoden 2021...
On aika etsiä Vuoden verkkokauppavaikuttaja 2021. Jo viidettä kertaa järjestettävä äänestys on uudistunut ja tuomaristo on nostanut 11 raudankovaa verkkokaupan ammattilaista...
Verkkokauppa Suomessa 2020 -raportissa nousi esille kuluttajakäytöksessä yhä vahvistuvat ympäristöarvot. Verkkokaupan ympäristöystävä-äänestyksen tavoitteena on edistää...