Matkaa kanssamme verkkokaupan maailmaan ja tilaa kirjoitukset suoraan inboxiin!
Kiihtyvässä kilpailussa verkkokaupan asiakaspalvelun laadun jatkuva kehittäminen on tärkeää. Tässä kolmannessa tikettijärjestelmiä käsittelevässä kirjoituksessani keskitynkin siihen, miten...
Tämä on toinen osa sarjassani asiakaspalvelun tikettijärjestelmistä. Ensimmäisessä osassa kerroin, mikä tikettijärjestelmä on. Nyt haluan kertoa lisää tikettijärjestelmän käytön hyödyistä...
Olen kirjoitellut tähän blogiin aiemminkin ajatuksia asiakaspalvelusta ja sen kanavista. Näiden artikkelien aiheuttamasta keskustelusta nousi esille tarve kirjoittaa tikettijärjestelmistä osana...
Luin hetki sitten Sini Suutarin loistavan tekstin asiakaspalvelusta sosiaalisessa mediassa. Teksti sisältää mainioita ohjeita kaikille verkkokaupoille, jotka haluavat tehdä asiakaspalvelua...
Kuten Dinglen Juho Jokinen totesi artikkelissaan Palvelu on parasta markkinointia ”Puhelinyhteyteen pakottaminen pitäisi kieltää lailla”. Puhelin verkkokaupan asiakaspalvelukanavana ei enää riitä....
Autan asiakkaita työkseni. Tiedän siis, että se vaatii resursseja, ja maksaa rahaa. Ymmärrän, että aina ei ole mahdollista olla välittömästi saatavilla. Tai olisi, mutta siihen ei ehkä ole varaa. On...
Haluatko perustaa menestyvän verkkokaupan? Lue uudistettu maksuton oppaamme!
“Maailma on muuttunut ja se vaikuttaa myös maksamiseen.” Netsin maajohtaja Suvi Ruoppa avasi tämän vuoden NextUP - The Future of Payment -tapahtuman lausahduksella, joka...
Vuoden verkkokauppavaikuttajaksi äänestetty Reetta Noukka vastaa Finnish Design Shopin kaupallisista operaatioista ja organisaation kehittämisestä. Kysyimme voitostaan...
On tullut aika valita Vuoden verkkokauppavaikuttaja 2022. Kuudetta kertaa järjestettävä äänestys tuo yksitoista todellista verkkokaupan ammattilaista valokeilaan. Kaikki...