Matkaa kanssamme verkkokaupan maailmaan ja tilaa kirjoitukset suoraan inboxiin!
Tämä on toinen osa sarjassani asiakaspalvelun tikettijärjestelmistä. Ensimmäisessä osassa kerroin, mikä tikettijärjestelmä on. Nyt haluan kertoa lisää tikettijärjestelmän käytön hyödyistä...
Olen kirjoitellut tähän blogiin aiemminkin ajatuksia asiakaspalvelusta ja sen kanavista. Näiden artikkelien aiheuttamasta keskustelusta nousi esille tarve kirjoittaa tikettijärjestelmistä osana...
Luin hetki sitten Sini Suutarin loistavan tekstin asiakaspalvelusta sosiaalisessa mediassa. Teksti sisältää mainioita ohjeita kaikille verkkokaupoille, jotka haluavat tehdä asiakaspalvelua...
Kuten Dinglen Juho Jokinen totesi artikkelissaan Palvelu on parasta markkinointia ”Puhelinyhteyteen pakottaminen pitäisi kieltää lailla”. Puhelin verkkokaupan asiakaspalvelukanavana ei enää riitä....
Autan asiakkaita työkseni. Tiedän siis, että se vaatii resursseja, ja maksaa rahaa. Ymmärrän, että aina ei ole mahdollista olla välittömästi saatavilla. Tai olisi, mutta siihen ei ehkä ole varaa. On...
Yksi mahtavimmista asioista verkossa on se, kuinka se mahdollistaa pienenkin kaupan nousemisen kärkikaartiin. Nouseminen toki edellyttää monenlaisia asioita, kuten hyvän asiakaskokemuksen tarjoamista...
Haluatko perustaa menestyvän verkkokaupan? Lue uudistettu maksuton oppaamme!
Kisa verkkokauppa-alan vaikuttajan tittelistä on taas käyty. Uudistuneessa kilpailussa ehdokkaat valitsi tuomaristo ja äänestyksestä vastasi suuri yleisö. Vuoden 2021...
On aika etsiä Vuoden verkkokauppavaikuttaja 2021. Jo viidettä kertaa järjestettävä äänestys on uudistunut ja tuomaristo on nostanut 11 raudankovaa verkkokaupan ammattilaista...
Verkkokauppa Suomessa 2020 -raportissa nousi esille kuluttajakäytöksessä yhä vahvistuvat ympäristöarvot. Verkkokaupan ympäristöystävä-äänestyksen tavoitteena on edistää...