Matkaa kanssamme verkkokaupan maailmaan ja tilaa kirjoitukset suoraan inboxiin!
Mikään sivusto ei ole täydellinen eikä konversio-optimointi lopu koskaan - se on prosessi. Mutta miten löydät tämän hetken suurimmat ongelmakohdat?
Verkkokaupan digitaalinen näkyvyys rakentuu usein staattisen sivun ympärille rakennettuihin maksuttomien (hakukoneoptimointi, some jne) ja maksullisten (Google Ads, maksettu some markkinointi)...
Verkkokaupan konversioprosenttia ei koskaan saa sataan. Sitä voi kuitenkin vahvistaa monin keinoin. Jos asiakas on kuitenkin jo hylännyt ostoskorin kaikista yrityksistä huolimatta, on hyvä koittaa...
Baymard Institute on päivittänyt sivuilleen ostoskorin hylkäämisprosenttiluvut. Edellisen kerran tarkistin ne heidän lähteestään 2014, jolloin prosenttiluku oli 67,91. Nyt luku oli noussut 69,23:een.
Toteutimme demoverkkokaupan, jonka alkuperäinen tarkoitus oli rakentaa kauppa Paytrailin maksupalvelun demoamista varten. Hyvin nopeasti päädyimme kuitenkin lähinnä mallintamaan ideaalia...
Haluatko perustaa menestyvän verkkokaupan? Lue uudistettu maksuton oppaamme!
Vuosittainen kisailu vuoden verkkokauppavaikuttajan tittelistä on taas käyty! Äänestyksen tarkoitus on tuoda esille sitä arvokasta työtä, mitä kulissien takana tehdään...
On aika valita vuoden verkkokauppavaikuttaja, nyt haussa on verkkokauppaa mullistaneen koronavuoden 2020 voimahahmo. Esittelemme 12 henkilöä, joista jokainen omalla...
Mitä tapahtukaan verkkokauppa-alalla vuonna 2021? Yksi asia on ainakin varma: muutosvauhti kiihtyy ennätyslukemiin. Verkkokauppiaalta vaaditaankin nyt erityistä valppautta ja...