Matkaa kanssamme verkkokaupan maailmaan ja tilaa kirjoitukset suoraan inboxiin!
Helppous on yksi tärkeimmistä syistä ostaa tuote verkosta. Jostain syystä ostoflow on usein kaikkea muuta kuin helppo, ainakin suhteutettuna siihen, mitä kuluttaja tänä päivänä odottaa ja vaatii.
Mikään sivusto ei ole täydellinen eikä konversio-optimointi lopu koskaan - se on prosessi. Mutta miten löydät tämän hetken suurimmat ongelmakohdat?
Verkkokaupan digitaalinen näkyvyys rakentuu usein staattisen sivun ympärille rakennettuihin maksuttomien (hakukoneoptimointi, some jne) ja maksullisten (Google Ads, maksettu some markkinointi)...
Verkkokaupan konversioprosenttia ei koskaan saa sataan. Sitä voi kuitenkin vahvistaa monin keinoin. Jos asiakas on kuitenkin jo hylännyt ostoskorin kaikista yrityksistä huolimatta, on hyvä koittaa...
Baymard Institute on päivittänyt sivuilleen ostoskorin hylkäämisprosenttiluvut. Edellisen kerran tarkistin ne heidän lähteestään 2014, jolloin prosenttiluku oli 67,91. Nyt luku oli noussut 69,23:een.
Toteutimme demoverkkokaupan, jonka alkuperäinen tarkoitus oli rakentaa kauppa Paytrailin maksupalvelun demoamista varten. Hyvin nopeasti päädyimme kuitenkin lähinnä mallintamaan ideaalia...
Haluatko perustaa menestyvän verkkokaupan? Lue uudistettu maksuton oppaamme!
Uutta verkkokauppaa rakentavat tai toimintaansa uudistavat yrittäjät tarvitsevat maksupalvelua ja ovat myyntitiimiimme aktiivisesti yhteyksissä. Heidän kysymyksensä liittyvät...
“Maailma on muuttunut ja se vaikuttaa myös maksamiseen.” Netsin maajohtaja Suvi Ruoppa avasi tämän vuoden NextUP - The Future of Payment -tapahtuman lausahduksella, joka...
Vuoden verkkokauppavaikuttajaksi äänestetty Reetta Noukka vastaa Finnish Design Shopin kaupallisista operaatioista ja organisaation kehittämisestä. Kysyimme voitostaan...