Matkaa kanssamme verkkokaupan maailmaan ja tilaa kirjoitukset suoraan inboxiin!
Helppous on yksi tärkeimmistä syistä ostaa tuote verkosta. Jostain syystä ostoflow on usein kaikkea muuta kuin helppo, ainakin suhteutettuna siihen, mitä kuluttaja tänä päivänä odottaa ja vaatii.
Mikään sivusto ei ole täydellinen eikä konversio-optimointi lopu koskaan - se on prosessi. Mutta miten löydät tämän hetken suurimmat ongelmakohdat?
Verkkokaupan digitaalinen näkyvyys rakentuu usein staattisen sivun ympärille rakennettuihin maksuttomien (hakukoneoptimointi, some jne) ja maksullisten (Google Ads, maksettu some markkinointi)...
Verkkokaupan konversioprosenttia ei koskaan saa sataan. Sitä voi kuitenkin vahvistaa monin keinoin. Jos asiakas on kuitenkin jo hylännyt ostoskorin kaikista yrityksistä huolimatta, on hyvä koittaa...
Baymard Institute on päivittänyt sivuilleen ostoskorin hylkäämisprosenttiluvut. Edellisen kerran tarkistin ne heidän lähteestään 2014, jolloin prosenttiluku oli 67,91. Nyt luku oli noussut 69,23:een.
Toteutimme demoverkkokaupan, jonka alkuperäinen tarkoitus oli rakentaa kauppa Paytrailin maksupalvelun demoamista varten. Hyvin nopeasti päädyimme kuitenkin lähinnä mallintamaan ideaalia...
Haluatko perustaa menestyvän verkkokaupan? Lue uudistettu maksuton oppaamme!
Kisa verkkokauppa-alan vaikuttajan tittelistä on taas käyty. Uudistuneessa kilpailussa ehdokkaat valitsi tuomaristo ja äänestyksestä vastasi suuri yleisö. Vuoden 2021...
On aika etsiä Vuoden verkkokauppavaikuttaja 2021. Jo viidettä kertaa järjestettävä äänestys on uudistunut ja tuomaristo on nostanut 11 raudankovaa verkkokaupan ammattilaista...
Verkkokauppa Suomessa 2020 -raportissa nousi esille kuluttajakäytöksessä yhä vahvistuvat ympäristöarvot. Verkkokaupan ympäristöystävä-äänestyksen tavoitteena on edistää...