Matkaa kanssamme verkkokaupan maailmaan ja tilaa kirjoitukset suoraan inboxiin!
Asiakasystävällinen ja asiantunteva asiakaspalvelu on yksi yrityksen tärkeimpiä toimintoja. Tästä huolimatta monen yrityksen aika taikka henkilöstöresurssit eivät riitä asiakaspalvelun kunnolliseen...
Olin neljän tiimikaverini kanssa kuuntelemassa asiakaspalvelun uusimmista tuulista Kohtaamisia 17 –tapahtumassa 16.5. Markkinointi ja myynti ovat ottaneet jo harppauksia eteenpäin mm....
Digitalisaatio on avannut uusia kanavia verkkokaupoille, mutta niiden tehokas hyödyntäminen on ongelmallista. Sujuva palvelukokemus edellyttää saumatonta ostoprosessia kanavasta riippumatta – oli...
Kuluttajat ovat nykyisin tottuneet siihen, että yritykset tarjoavat heille palvelua useissa eri kanavissa. Toki odotukset palvelukanavien suhteen vaihtelevat toimialasta ja kohderyhmästä riippuen....
Suomessa on vielä varsin harvoja kansainvälisesti menestyneitä verkkokauppoja vaikkapa naapuriimme Ruotsiin verrattuna. Verkkokaupan kansainvälistymiseen tarvitaan tukea ja sitä varten Työ- ja...
Olen viimeisen kuukauden sisällä asioinut varsin monissa, jos en jopa lukuisissa, eri kivijalkamyymälöissä ja verkkokaupoissa - kiitos joulusesongin.
Haluatko perustaa menestyvän verkkokaupan? Lue uudistettu maksuton oppaamme!
Mitä tapahtukaan verkkokauppa-alalla vuonna 2021? Yksi asia on ainakin varma: muutosvauhti kiihtyy ennätyslukemiin. Verkkokauppiaalta vaaditaankin nyt erityistä valppautta ja...
Lehdistötiedote, julkaisuvapaa heti:
Kun olen haastatellut verkkokauppiaita eri artikkeleita varten, viesti on ollut lähes kaikilta sama. Korona on kasvattanut myyntiä selvästi. Maksuliikennedatamme vahvistaa...