Matkaa kanssamme verkkokaupan maailmaan ja tilaa kirjoitukset suoraan inboxiin!
Asiakaspalvelun ja asiakkaan kuuntelemisen merkitys voittoisan asiakaskokemuksen luomiselle on kiistaton. Verkkokaupan trendit 2024 -raporttimme osoitti, että asiakaspalveluun ei kannata suhtautua...
Chat-vaihtoehto verkkokaupan sivuilla on jo muodostunut lähes standardiksi, jota asiakkaat odottavat. Chat-kanavaa verkkokaupassa kannattaakin kokeilla – sen myötä chatin tarve ja hyödyt sekä...
Euroopan kuluttajakeskuksella on erittäin hyödyllinen tarkistuslista, jota kuluttajat voivat käyttää luotettavan verkkokaupan tunnistamiseen. Sama lista on vähintään yhtä hyödylinen...
Asiakasystävällinen ja asiantunteva asiakaspalvelu on yksi yrityksen tärkeimpiä toimintoja. Tästä huolimatta monen yrityksen aika taikka henkilöstöresurssit eivät riitä asiakaspalvelun kunnolliseen...
Olin neljän tiimikaverini kanssa kuuntelemassa asiakaspalvelun uusimmista tuulista Kohtaamisia 17 –tapahtumassa 16.5. Markkinointi ja myynti ovat ottaneet jo harppauksia eteenpäin mm....
Digitalisaatio on avannut uusia kanavia verkkokaupoille, mutta niiden tehokas hyödyntäminen on ongelmallista. Sujuva palvelukokemus edellyttää saumatonta ostoprosessia kanavasta riippumatta – oli...
Haluatko perustaa menestyvän verkkokaupan? Lue uudistettu maksuton oppaamme!
Uutta verkkokauppaa rakentavat tai toimintaansa uudistavat yrittäjät tarvitsevat maksupalvelua ja ovat myyntitiimiimme aktiivisesti yhteyksissä. Heidän kysymyksensä liittyvät...
“Maailma on muuttunut ja se vaikuttaa myös maksamiseen.” Netsin maajohtaja Suvi Ruoppa avasi tämän vuoden NextUP - The Future of Payment -tapahtuman lausahduksella, joka...
Vuoden verkkokauppavaikuttajaksi äänestetty Reetta Noukka vastaa Finnish Design Shopin kaupallisista operaatioista ja organisaation kehittämisestä. Kysyimme voitostaan...