Matkaa kanssamme verkkokaupan maailmaan ja tilaa kirjoitukset suoraan inboxiin!
Chat-vaihtoehto verkkokaupan sivuilla on jo muodostunut lähes standardiksi, jota asiakkaat odottavat. Chat-kanavaa verkkokaupassa kannattaakin kokeilla – sen myötä chatin tarve ja hyödyt sekä...
Euroopan kuluttajakeskuksella on erittäin hyödyllinen tarkistuslista, jota kuluttajat voivat käyttää luotettavan verkkokaupan tunnistamiseen. Sama lista on vähintään yhtä hyödylinen...
Asiakasystävällinen ja asiantunteva asiakaspalvelu on yksi yrityksen tärkeimpiä toimintoja. Tästä huolimatta monen yrityksen aika taikka henkilöstöresurssit eivät riitä asiakaspalvelun kunnolliseen...
Olin neljän tiimikaverini kanssa kuuntelemassa asiakaspalvelun uusimmista tuulista Kohtaamisia 17 –tapahtumassa 16.5. Markkinointi ja myynti ovat ottaneet jo harppauksia eteenpäin mm....
Digitalisaatio on avannut uusia kanavia verkkokaupoille, mutta niiden tehokas hyödyntäminen on ongelmallista. Sujuva palvelukokemus edellyttää saumatonta ostoprosessia kanavasta riippumatta – oli...
Kuluttajat ovat nykyisin tottuneet siihen, että yritykset tarjoavat heille palvelua useissa eri kanavissa. Toki odotukset palvelukanavien suhteen vaihtelevat toimialasta ja kohderyhmästä riippuen....
Haluatko perustaa menestyvän verkkokaupan? Lue uudistettu maksuton oppaamme!
Kisa verkkokauppa-alan vaikuttajan tittelistä on taas käyty. Uudistuneessa kilpailussa ehdokkaat valitsi tuomaristo ja äänestyksestä vastasi suuri yleisö. Vuoden 2021...
On aika etsiä Vuoden verkkokauppavaikuttaja 2021. Jo viidettä kertaa järjestettävä äänestys on uudistunut ja tuomaristo on nostanut 11 raudankovaa verkkokaupan ammattilaista...
Verkkokauppa Suomessa 2020 -raportissa nousi esille kuluttajakäytöksessä yhä vahvistuvat ympäristöarvot. Verkkokaupan ympäristöystävä-äänestyksen tavoitteena on edistää...