Matkaa kanssamme verkkokaupan maailmaan ja tilaa kirjoitukset suoraan inboxiin!
Vuosikymmen sitten Alpan perustaja Heikki Timlin tutustui reppureissullaan alpakanvillaan. Se teki vaikutuksen, ja nyt pohjoismaalaiset ovat ihastuneet kestävään materiaaliin.
Verkkokaupat käyttävät runsaasti resursseja pakkausmateriaaleihin ja pakkausten kehittämiseen. Miten tehdä se kestävästi ja vastuullisesti sekä asiakaskokemus huomioiden?
Kulunut puolitoistavuotinen on muuttanut ostotottumuksia enemmän kuin edellinen vuosikymmenen yhteensä. Verkkokaupassa muutos on tarkoittanut valtavaa kasvua ja kiinnostuksen lisääntymistä. Miten...
Parhaillaan käynnissä oleva Black Week nostaa taas suomalaisen verkkokaupan myyntivolyymit vuoden kovimpiin lukemiin. Vieläkö Black Friday pystyy rikkomaan aiempia ennätyksiään? Löytyykö ilmiölle...
Monikanavaiseksi kokonaisuudeksi laajentunut käsityöyritys Titityy palvelee asiakkaitaan sekä verkossa että kivijalassa. Miten käsityöharrastus laajeni kasvuyritykseksi?
Verkkokauppa-alusta Shopifyssä on tarjolla runsaasti niin maksullisia kuin maksuttomiakin lisäosia, joiden avulla omaa kauppaa voi räätälöidä. Alla top 7 -lisäosat, joita kasvuhakuisen verkkokaupan...
Haluatko perustaa menestyvän verkkokaupan? Lue uudistettu maksuton oppaamme!
Kisa verkkokauppa-alan vaikuttajan tittelistä on taas käyty. Uudistuneessa kilpailussa ehdokkaat valitsi tuomaristo ja äänestyksestä vastasi suuri yleisö. Vuoden 2021...
On aika etsiä Vuoden verkkokauppavaikuttaja 2021. Jo viidettä kertaa järjestettävä äänestys on uudistunut ja tuomaristo on nostanut 11 raudankovaa verkkokaupan ammattilaista...
Verkkokauppa Suomessa 2020 -raportissa nousi esille kuluttajakäytöksessä yhä vahvistuvat ympäristöarvot. Verkkokaupan ympäristöystävä-äänestyksen tavoitteena on edistää...