Matkaa kanssamme verkkokaupan maailmaan ja tilaa kirjoitukset suoraan inboxiin!
Vuoden vilkkain ostoviikko, Black Week, lähestyy. Suosittuina ostopäivinä myös kuluttajien ostokäyttäytyminen muuttuu: lasku- ja osamaksutapojen käyttö lisääntyy ja keskiostos kasvaa. Tästä...
Koronavuosina verkkokaupan voimasuhteet pyörähtivät ympäri, kun pitkään verkkokaupan veturina toiminut matkailuala sai antaa tilaa tavarakaupan kasvulle. Vuosina 2022 ja 2023 on nähty tavarakaupan...
Verkko-ostamisen valttikortteja ovat helppous sekä mahdollisuus tehdä ostoksia ajasta ja paikasta riippumatta. Vaikka ostoksia tehdäänkin käytännössä vuoden jokaisena päivänä sekä ihan jokaisena...
Verkko-ostamisen suuri suosio ei ole enää nykypäivänä uutinen. Mutta mitkä tekijät houkuttelevat kuluttajan verkko-ostoksille? Entä mikä saakin jättämään ostoksen kesken? Vastaukset näihin sekä...
Digitaaliset suoratoistopalvelut ja toistuvaistilaukset ovat lyöneet itsensä läpi viime vuosina. Vuoden 2022 verkkokaupparaportissamme jo 38 % suomalaisista kertoi hankkineensa edellisen 28 päivän...
Olemme eläneet kaksi vuotta valtavien muutosten keskellä. Poikkeusajat ovat näkyneet verkkokauppojen liikevaihdossa sekä siinä, mitä verkosta ostetaan. Mitä vuosi 2021 sitten tarkoitti suomalaiselle...
Haluatko perustaa menestyvän verkkokaupan? Lue uudistettu maksuton oppaamme!
Uutta verkkokauppaa rakentavat tai toimintaansa uudistavat yrittäjät tarvitsevat maksupalvelua ja ovat myyntitiimiimme aktiivisesti yhteyksissä. Heidän kysymyksensä liittyvät...
“Maailma on muuttunut ja se vaikuttaa myös maksamiseen.” Netsin maajohtaja Suvi Ruoppa avasi tämän vuoden NextUP - The Future of Payment -tapahtuman lausahduksella, joka...
Vuoden verkkokauppavaikuttajaksi äänestetty Reetta Noukka vastaa Finnish Design Shopin kaupallisista operaatioista ja organisaation kehittämisestä. Kysyimme voitostaan...