Matkaa kanssamme verkkokaupan maailmaan ja tilaa kirjoitukset suoraan inboxiin!
Jakelu- ja logistiikkayhtiö Postilla on kattava näkymä suomalaisten kuluttajien verkko-ostamiseen ja sen trendeihin. Postin verkkokauppapalveluista vastaava Kaj Kulp avasi verkkokaupan näkymiä sekä...
Kuluttajat arvostavat verkko-ostamisessa helppoutta ja erityisesti sitä, että ostoksia voi tehdä ajasta ja paikasta riippumatta. Vaikka ostoksia tehdään vuoden jokaisena päivänä, hahmottuu niiden...
Vuoden vilkkain ostoviikko, Black Week, lähestyy. Suosittuina ostopäivinä myös kuluttajien ostokäyttäytyminen muuttuu: lasku- ja osamaksutapojen käyttö lisääntyy ja keskiostos kasvaa. Tästä...
Koronavuosina verkkokaupan voimasuhteet pyörähtivät ympäri, kun pitkään verkkokaupan veturina toiminut matkailuala sai antaa tilaa tavarakaupan kasvulle. Vuosina 2022 ja 2023 on nähty tavarakaupan...
Verkko-ostamisen valttikortteja ovat helppous sekä mahdollisuus tehdä ostoksia ajasta ja paikasta riippumatta. Vaikka ostoksia tehdäänkin käytännössä vuoden jokaisena päivänä sekä ihan jokaisena...
Verkko-ostamisen suuri suosio ei ole enää nykypäivänä uutinen. Mutta mitkä tekijät houkuttelevat kuluttajan verkko-ostoksille? Entä mikä saakin jättämään ostoksen kesken? Vastaukset näihin sekä...
Haluatko perustaa menestyvän verkkokaupan? Lue uudistettu maksuton oppaamme!
Uutta verkkokauppaa rakentavat tai toimintaansa uudistavat yrittäjät tarvitsevat maksupalvelua ja ovat myyntitiimiimme aktiivisesti yhteyksissä. Heidän kysymyksensä liittyvät...
“Maailma on muuttunut ja se vaikuttaa myös maksamiseen.” Netsin maajohtaja Suvi Ruoppa avasi tämän vuoden NextUP - The Future of Payment -tapahtuman lausahduksella, joka...
Vuoden verkkokauppavaikuttajaksi äänestetty Reetta Noukka vastaa Finnish Design Shopin kaupallisista operaatioista ja organisaation kehittämisestä. Kysyimme voitostaan...