Matkaa kanssamme verkkokaupan maailmaan ja tilaa kirjoitukset suoraan inboxiin!
Kaikki 90-luvun läpi eläneet muistavat varmasti legendaarisen Radiolinjan mainoksen, jossa mies pysähtyy yömyöhällä juottamaan autoaan ja maksamisvaiheessa asemanhoitaja toteaakin: Jahas.. No se on...
Kun bisnes tapahtuu kokonaan verkossa, sitä helposti luulee tuntevansa asiakkaat tuijottamalla tilastoja esim. Google Analyticsissä. Niin arvokasta kuin kyseinen tieto onkin, se on kuitenkin vain...
Tiedätkö, mikä kivijalkakaupan palvelussa on erityisen mukavaa - kenties se kaikkein paras juttu?
Tiesitkö, että sadasta potentiaalisesta asiakkaasta ostoskorin hylkää yli 67? Syitä on monia, mutta yksi helppo tapa tehdä konversio-optimointia on ostoprosessin lyhentäminen ja selkeyttäminen.
Hyvin tyypillisesti tieto verkkokauppaan tulleesta tilauksesta välittyy joko kauppiaan sähköpostiin tai verkkokauppaohjelmistoon, minkä jälkeen kauppias siirtää asiakkaan tiedot omaan...
Näin vesihiihtoloman kunniaksi paljastan 3 roskaa verkkoshoppailijan ladulla. Työssäni olen päivittäin tekemisissä verkkokauppojen kanssa. Näiden joukosta löytyy niin sujuvia, kuin äärimmäisen...
Haluatko perustaa menestyvän verkkokaupan? Lue uudistettu maksuton oppaamme!
Uutta verkkokauppaa rakentavat tai toimintaansa uudistavat yrittäjät tarvitsevat maksupalvelua ja ovat myyntitiimiimme aktiivisesti yhteyksissä. Heidän kysymyksensä liittyvät...
“Maailma on muuttunut ja se vaikuttaa myös maksamiseen.” Netsin maajohtaja Suvi Ruoppa avasi tämän vuoden NextUP - The Future of Payment -tapahtuman lausahduksella, joka...
Vuoden verkkokauppavaikuttajaksi äänestetty Reetta Noukka vastaa Finnish Design Shopin kaupallisista operaatioista ja organisaation kehittämisestä. Kysyimme voitostaan...