Matkaa kanssamme verkkokaupan maailmaan ja tilaa kirjoitukset suoraan inboxiin!
"Sivustojen keskimääräinen konversio ei ole muuttunut merkittävästi paremmaksi, vaikka 15 vuoden aikana tekniikka ja ohjelmistot ovat menneet hurjaa vauhtia eteenpäin." Näin väitti Bryan Eisenberg....
Vaikka alennukset ja toimitustavat saattavat vaikuttaa pieniltä seikoilta verkkokaupan toiminnassa, voivat ne vaikuttaa ratkaisevasti ostopäätökseen. Mieluinen toimitustapa, alennettu hinta tai...
Tuntuuko sinustakin joskus siltä, että verkossa maksaminen on tahallaan tehty mahdottomaksi tai ainakin mahdollisimman vaikeaksi ihan vain asiakkaiden kiusaksi? Välivaiheita ostoskorissa on seitsemän...
Minkälaisen asiakkaan mieluimmin haluaisit? Tietysti uskollisen, yritykseen tai brändiin sitoutuneen, joka ostaa uudestaan ja uudestaan, ja on valmis suosittelemaan sitä ystävilleenkin. Tämän...
Maksamisen helppous on oleellinen osa verkkoshoppailun sujuvuutta. Liian monesti ostopäätöksestä kiitossivulle on turhan monta välivaihetta, joiden läpi kahlatessa pinttyneempikin nettivelho jättää...
Sain innoituksen tähän tekstiin Microsoft Suomen Business Summit tapahtumassa, jossa Microsoft esitteli myös uuden tajunnan räjäyttävän Hololens tuotteensa. Ryhdyin miettimään mitä upeita...
Haluatko perustaa menestyvän verkkokaupan? Lue uudistettu maksuton oppaamme!
Uutta verkkokauppaa rakentavat tai toimintaansa uudistavat yrittäjät tarvitsevat maksupalvelua ja ovat myyntitiimiimme aktiivisesti yhteyksissä. Heidän kysymyksensä liittyvät...
“Maailma on muuttunut ja se vaikuttaa myös maksamiseen.” Netsin maajohtaja Suvi Ruoppa avasi tämän vuoden NextUP - The Future of Payment -tapahtuman lausahduksella, joka...
Vuoden verkkokauppavaikuttajaksi äänestetty Reetta Noukka vastaa Finnish Design Shopin kaupallisista operaatioista ja organisaation kehittämisestä. Kysyimme voitostaan...